Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

AND THE RAIN KEPT FALLING....

βρέχει...είναι ώρα Κρόνου και μέρα Σελήνης.
συνεχιζει να βρέχει και είναι απλώς Δευτέρα.
σκέφτομαι οτι ηρθες. τόσο γρήγορα.ο χρόνος σε ενα 24ωρο, πάγωσε σε στιγμές που έγιναν εικόνες.σαν άλμπουμ γεμάτο φωτογραφίες.πιαστηκα απο αυτά και ανεβαίνω.άλλαξε ο χωροχρόνος μου.νόμισα οτι βούλιαζα και μου τελείωνε το οξυγόνο, μέχρι την αγκαλιά έξω απο το καράβι.κρεμάστηκα όσο εσύ έψαχνες το υπόλοιπο μου.δεν σου είπα οτι έλιωσε μαζί με όσα με καίνε τελευταία.και μετά εσύ.και λίγη βροχή ακόμα πάνω στο πρόσωπο....
και το υγρό βάλτωμα μου, έγινε χώμα σταθερό...ίσως βραχος...και οι στιγμές μαζί σου γίναν τα καρφιά που ανεβαίνω...ορειβατώ στον εαυτό μου....και ανεβαίνω...και ακόμα βρεχει ξέρεις...
πάνω στο πρόσωπο μου...
έλα γρήγορα πάλι, σε θέλω δίπλα μου όταν σκαρφαλώσω τον εαυτό μου.θελω να εισαι εκεί οταν σηκωθώ ξανα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου